Wednesday 29 January 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee dengan Pantas - Hanya 5 minit

Posted at  06:21  |  in  



Sejak Shaklee menjalankan sistem online sepenuhnya, pendaftaran ahli Shaklee hanya mengambil masa 5 minit! Ya, yang penting ada sambungan Internet. Sebagai surirumah sepenuh masa, tiada masalah bagi saya untuk mendaftarkan anda sebagai ahli on-the-spot.

Dengan menggunakan ID saya : 846367 sebagai sponsor, anda akan menikmati peluang ini:

  • Side Income 
  • Bantuan membuat blog - untuk naikkan rating dan sebagainya
  • Tips pemasaran
  • Group support yang sangat supportive - Perkongsian ilmu, motivasi dan lain-lain
  • Cara konsulatasi pelbagai masalah kesihatan
  • Keahlian seumur hidup
  • Bernaung di bawah group besar JUTAWAN
  • Hadiah istimewa tambahan jika anda 'Performed Well'
  • Penerangan bagaimana income dijana dengan Shaklee
  • Segala pertanyaan akan dilayan sebaiknya :)

Bagaimana nak jadi distributor Shaklee
Yuran pendaftaran adalah RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk postage member kit. Ataupun anda boleh beli barangan bernilai RM680, anda boleh dapat FREE membership. 

Berapa modal yang diperlukan ?
Tak perlu modal pun sebab dengan Shaklee ini kita boleh buat ala-ala dropship - bila customer order dan bayar barulah kita order kat Shaklee. Shaklee pula akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan ? 

Berapa sales/belian kena maintain setiap bulan ?
Tak perlu maintain sales/points kecuali anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang anda perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak mendapatkan cash bonus. Nak beli untuk sendiri & keluarga sahaja pun boleh. Tak rugi pun jadi ahli. 

Berapa keuntungan boleh dapat setiap bulan ?
Bergantung kepada sales/purchase kita pada bulan tersebut. Minimum 150 points untuk layak dapat cashback/rebate/bonus. 

Kena cari orang ke ?
Tak perlu ! Saya pun tak suka nak cari-cari orang paksa-paksa join/beli. 

Tapi saya tak tahu macam mana nak mula berbusiness
InshaAllah saya akan guide & coach anda sebab apabila anda dah register dengan saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya. :) Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri anda sendiri. InshaAllah. 

Saya nak register jadi ahli but tak nak jual-jual ni, boleh ke ?
Boleh je. Beli untuk kegunaan sendiri pun boleh. Saya takkan paksa anda jual, tanya lah mana-mana 'anak' saya, saya tak pernah paksa. Semua yang nak berbusiness semua atas kehendak sendiri. 

Bagaimana nak register?
Saya boleh tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yang diperlukan+registration fees. Selepas itu,anda tunggu kat rumah, nanti member kit sampai ye.

Whatsapp +6012 957 9863
PM di Facebook - saya 
Email : wani2287@gmail.com
Tinggalkan komen di bawah beserta contact details.

BETTER LATE THAN NEVER ~


Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top